دانلود آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی

نویسنده : ، سه شنبه 29 مهر 1393 , 22:45 ارسال شده , 867 بازدید

متن آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی به همراه مهدی مدرس :

اونکه میگفت دوستم داره سرش رو شونه ی کیه
ترو خدا بهم بگین دلش دیوونه ی کیه
رفت و منو تنها گذاشت اونکه میگفت عاشقمه
از خنده های دیگرون دلم پُره یه عالمه

سوختمو ساختم زندگیمو باختم واسه رسیدن به تو خیلی تاختم
بود و نبودم همه ی وجودم دلم می سوزه تورو دیر شناختم
تو برنمیگردی خیلی سردی بیا ببین با دلم تو چه کردی
عشق خوب رو به غروبم منو فروختی و تو اشتباه کردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی به همراه مهدی مدرس

♫♫♫♫♫♫

به التماس چشمام خندیدی و گذشتی
داغ نبودنت رو روی دلم گذاشتی
چشماتو ساده بستی رد شدی از غرورم
تو اشتباه شنیدی کی گفته من صبورم

سوختمو ساختم زندگیمو باختم واسه رسیدن به تو خیلی تاختم
بود و نبودم همه ی وجودم دلم می سوزه تورو دیر شناختم
تو برنمیگردی خیلی سردی بیا ببین با دلم تو چه کردی
عشق خوب رو به غروبم منو فروختی و تو اشتباه کردی

دانلود با کیفیت 320 - 8 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید سوختم و ساختم از امیر و حمید هامونی

 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم